torsdag, maj 06, 2010

Igår kom Kalle hem från jobbet, var sjukt trött och somnade i soffan. Han vaknade när Nemo skulle ha sin kvällsvälling och mådde jättedåligt och tillslut fick han gå och kräkas. Sen gick han och la sig och han är och jobbar idag så han mår ju antagligen bra igen. Mycket märkligt.

Jag är fortfarande förkyld men vi var och simmade igår och har varit på barnträff i kyrkan nu på förmiddagen. Nemo mår bra iallafall och det är ju huvudsaken. Tyvärr missar jag träningen ikväll igen för jag är snorig, lite hostig och har ont i halsen. Jävla skit är vad det är.

Snart är det helg iallafall och på lördag tänkte vi ta en tur till Tirups Örtagård och sen på en tatueringsmässa som är på Jägersro i Malmö. Det var länge sen jag var på tatueringsmässa nu och det är till och med gratis så bättre kan det inte bli!

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Vad är det för mässa? jag vill oxå gå!!

Linnéa sa...

jag skickar en länk på fejjan!