lördag, november 28, 2009

Vad tycker ni om Blondinbella? Läser ni hennes blogg? Jag har läst hennes blogg ett tag nu och i början tyckte jag hon var en dryg liten fjortis och även om jag inte håller med henne om mycket så tycker jag att hon numer är en duktig tjej som verkligen verkar arbeta hårt. Det har blivit vardag att följa hennes blogg och det är ju kul för henne att hon lyckats med så mycket. Men så läser jag den här artikeln på Expressen.se. Vad är det för fel på folk? Har folk så mycket tid att de kan stalka, hota och beställa grejer i hennes namn? Om de nu stör sig så mycket kan de väl ge fan i att läsa om henne, ganska så enkel lösning på problemet faktiskt. Om folk kunde använda den energin och kreativiteten till något annat så skulle de kunna göra riktigt bra saker. Men Blondinbella har ju lyckats med något väldigt stort i så ung ålder och det sticker väl i ögonen på folk som är missnöjda med sina liv men inte orkar göra något åt det.


Jag stör mig på folk som låter andra människors liv och framgång ta över deras eget liv. Så sorglig man måste vara då. Jag tycker det är kul att läsa bloggar om folk vars liv skiljer sig så ofantligt från mitt eget. Jag är motsatsen till en blond tonårig MUF:are som bor i Stockholm och driver en massa egna företag och det gör mig verkligen ingenting alls. Det gör hela världen mycket mer intressant.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Eller hur! Kan man inte bara inse att alla är olika, och om man inte står ut med det så kan man helt enkelt låta bli att läsa hennes blogg. Jag gillar att läsa hennes blogg eftersom att hon är så annorlunda än vad jag är också, men precis som du säger så är det just det som gör det intressant!

Anonym sa...

hehehehehehh som tur är vi olika !!! tänk om JAG hade varit en dum blondin utan hjärna och hade blivit dessutom rik på att jobba med helt oväsentliga grejer!!!!!! Nej Nej... jag är inte en "sånt" jag sliter ihjäl mig i kropp och själ på min avdelning med ungdomar och kvinnor som inte vet vem den här tjejen är överhuvudtaget...
Fast jag är lycklig med mitt oglamourust jobb och tycker att det som jag gör är viktig för dessa människor. Så... nej jag lässer inte hennes blogg det räcker med de få gånger som TV vågar bjuda henne på något... stackars!
Kram.
Mercedes.

Babbi - Bloggdesigner sa...

Näe jag läser inte hennes blogg, har bara kikat in någon gång, gillar inte den typen av bloggar helt enkelt, men tycker oxo det är fel när folk ska hota o hålla på, va fan. Tack oxo för du gillar bilderna jag fotade sist på barnen! Kram