söndag, november 15, 2009

Söndag igen då och jag gruvar mig lite inför den kommande veckan. Den kommer bli jobbig tror jag. Hantverkarna kommer vara här från tisdag till fredag mellan 8 och 17. Då vill jag hålla mig härifrån för det är inte så roligt att vara hemma med en massa hantverkarna som springer runt här och jobbar. Sen är jag nervös öer att det kommer vara skitigt och stökigt men jag kommer hålla efter och städa undan efter hand varje kväll har jag tänkt, annars blir jag tokig. Jag klarar inte alls av att leva i kaos utan mår psykiskt dåligt av det. Lite för mycket kanske, jag borde lära mig slappna av mer. Helst av allt skulle jag vilja ta Nemo och åka iväg hela veckan för att komma hem när allt är klart och undanstädat men det är inte snällt mot Kalle som måste göra allt själv. Alldeles strax ska vi börja tömma vinden på lådor och sånt. De stora grejerna flyttades igår.

Jag hoppas veckan kommer gå smidigt och att det är klart på fredag som planerat.

2 kommentarer:

Lina sa...

Håller tummarna för att allt ska gå bra!

MiaMaria sa...

Ni är alltid välkomna att låna vårt gästrum om ni vill rymma =)