onsdag, november 25, 2009

Jag och Nemo har varit i Malmö idag och för första gången deltagit i Teddystudien. På BB togs ett blodprov på Nemo och de ringde förra veckan för han har en förhöjd risk att utveckla diabetes och de undrade om vi ville vara med i en fortsatt studie. Jag sa ja eftersom jag tycker det är viktigt och om han skulle få diabetes så skulle det upptäckas tidigt. Så idag har jag svarat på en massa frågor och Nemo lämnade blod och han var väldigt duktig hela tiden.

Efteråt svängde vi förbi på Café Zena som öppnar imorgon på Agnesgatan 11 i Malmö. Ni måste gå dit! Ett jättemysigt lantligt, italienskt café med till största delen ekologiska produkter samt både vegetariska- och veganalternativ. Normala priser och världens finaste innergård med tak och infravärme. Där kommer jag hänga varenda gång jag är i Malmö. Caféet öppnar i samma hus som jag jobbar och det är min chef som äger det och det är Ida och Daniel som ska driva det och de är jättefina människor. Så Café Zena måste ni besöka tycker jag!

Inga kommentarer: