fredag, november 27, 2009

Mysbebisen sover lite så jag rusade givetvis till datorn. Dagen började med morgonmys i vår säng och sen ett Oprah Winfrey som fick tårarna att rulla. Nemo har badat och när han vaknat ska jag fota julkort, försöka iallafall och i eftermiddag tänkte jag försöka komma iväg till Skåneplantor och köpa ett par amaryllisar och kanske en och annan hyacint. Imorgon ska ljusstakar och stjärnor upp och lite juldukar och gardiner.

Ikväll händer det inte så mycket. Vi ska göra pizza, äta lite godis och kanske kolla på film eller Idol eller något. Jag följer inte Idol men är man hemma och inte gör nåt annat är det rätt mysigt att kolla på. Fast jag längtar till Let´s Dance. Är det något sånt program jag skulle vilja vara med i så är det Let´s Dance. Om ni skulle vara med i ett tv-program, vilket skulle det vara?

3 kommentarer:

mirijam sa...

Om jag slapp visas i tv så skulle jag LÄTT vilja prova på Robinson! Sjukt nyfiken på hur man skulle klara av påfrestningar och fulspel!

Jenny Shima sa...

Jag hade helt klart velat vara med i Jeopardy för att se hur jag hade klarat det.

Lina sa...

Jag hade också velat prova robinson, om man bara sluppit vara med i TV ;D Men just känslan av att testa de metala och fysiska gränserna lockar.

Jag var ju nära att komma med i den robionson som går nu ;D De ringde upp mig och ville ha mig på intervju och allt men jag tackade nej, just för att man är med på TV.