måndag, november 30, 2009

Just det, en grej till funderar jag på. Jag pratade med Marika igår och då berättade hon att hon ska med skolan på en obduktion på onsdag! Jag blev helt häpen och trodde först att jag hört fel, sen att hon sagt fel men nej, hon ska på en riktig obduktion! Och min första känsla var: AVUNDSJUKA.

Är jag störd? Hade jag varit i Dalarna hade jag försökt hänga på, lätt! Tänk vilken dröm, att få stilla sitt morbida behov LIVE!

Marika läser till läkarsekreterare och det funderar jag nu också på att göra.

6 kommentarer:

mirijam sa...

Ja du är störd!

Evelina sa...

ha, ha, ha du är såååå sjuuuk!!! (fast jag måste erkänna att även jag blir lite nyfiken på att hänga på)

Jöns Marie sa...

Det gör väl jag med, det var jag som började!!

Lilla Anna sa...

njaaaa... lite sjuk e du allt!! ;-)

Linnéa sa...

mirijam: ja men på ett charmigt sätt. ;)

Evelina: Eller hur, man måste ju titta om man skulle få chansen!

marre: och att du inte berättat nåt gör mig galen!!! utförligt vill jag veta tack!

Linnéa sa...

Lilla Anna: bara lite...;)