torsdag, januari 15, 2009

Tack för era tips, jag har definitivt fått inspiraton nu! Och ett speciellt tack till anonym som gav det allra första tipset. TACK, det var så smart det du skrev och jag blev alldeles varm inom mig. En riktigt bra kommentar!

Ikväll är Kalle och jagar vildsvin och jag ska ha Desperate Housewifes-kväll fär mig själv med chips och choklad. På en torsdag!

Jag har jobbat regelbundet 7.30 till 16.30 hela veckan och herregud vad långa veckorna blir med sånna tider! Var jättelänge sen jag jobbade regelbundet och jag märker nu hur sjukt bra Brunslövstiderna var. Those were the days... Men jag trivs bra på Lunden, de jag jobbar med är jättebra och roliga och har verkligen fått mig att känna mig välkommen. Jag är så glad att jag valde Ungdomshemmet och inte LVM-hemmet.

Nej nu blir det DH och ett par extrakilon på det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så lite så. Hoppas du blev klokare av det. Säg bara till så hjälper jag dig fler gånger!

Anonym sa...

Hhahahaha vilken rolig kommentar anonym gav o såååå passande...

LolitaRegina sa...

DH is the shit! har ju inte kommit några nya undertexter på evigheter dock och jag har abstinens!! tröstar mig så gott som det går med sex and the city-boxen som jag fick i julklapp, men är inne på sista säsongen nu..*snyft*