onsdag, januari 28, 2009

Idag har jag varit i Malmö och jobbat på mitt nya jobb. Eller mitt nya nya jobb kanske jag ska säga. Lunden är ju också nytt. Och så åt vi libanesiskt till lunch, buffé. Hur gott?

Nu är jag trött och väntar på att Top Model ska börja. Sen kanske vi ska se de två sista avsnitten av Vänner. Det är helt sorgligt när boxar tar slut tycker jag. Vänner-boxen fick Kalle av mig när han fyllde år i juli så i över ett halvår har den roat oss om kvällarna. Tur vi har My name is Earl, tredje säsongen och Christine, första säsongen att se på. DVD-boxar är det bästa som finns.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså... Kan inte du byta ut din svarta bakgrund mot nåt ljusare eller nåt... Jag blir blind varje gång jag går från din till nästa blogg... :S

Linnéa sa...

anonym: be nästa person göra sin mörkare istället. eller sluta läs om det är så jobbigt.

Anonym sa...

Gav du Kalle Vänner boxen så att du själv skulle kunna njuta av den????
hahaha

Linnéa sa...

Hili: självklart, han hatar vänner.