tisdag, januari 13, 2009

HUR spännande var inte Prison Break igår??? Jag trodde jag skulle dö, hade hjärtklappning på slutet! Var tvungen att ringa Juristen efteråt, annars hade jag aldrig kunnat somna.

Somna skulle jag däremot kunna göra på studs nu. Är så sjukt trött och snarkade till i soffan nyss. Började ju på Lundens ungdomshem igår och det känns faktiskt riktigt bra. Igår kände jag mig mest i vägen, men idag är det mycket bättre. Kollegorna är hur goa som helst och tjejerna är riktigt snälla. En bra grupp just nu. Men det är ju mycket att ta in så man blir ju lite trött.

Kalle är hos sina föräldrar ett par dagar och hjälper sin pappa med ved. Trist att vara ensam men samtidigt skönt att få ett par kvällar själv här hemma. Det har jag ju nästan aldrig och det behövs ibland.

Vad ska ni förresten göra i helgen? Jag känner mig helt off och har inga idéer så jag skulle behöva lite inspiration!

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

jag hade (som vanligt) gärna berättat vad jag skulle göra i helgen, men jag har inga planer heller.. för första gången på typ ett år! :/ så jag är också rastlös och oinspirerad.. jag kommer väl bo på träningen känns det som! ;)