måndag, januari 19, 2009

Jag har inte duschat sen i torsdags. Det är sant! Jag känner mig så förbannat äcklig så det finns inte, Hultsfred all over igen. Eller kanske inte riktigt. I fredags pallade jag inte duscha för jag var så trött. I lördags stängdes vattnet av och när vi fick igång det igår kväll hann vi inte få något varmvatten så det var bara att vänta tills idag. När jag äntligen skulle få ta en dusch så var det felkopplat så vattnet blandades inte utan det gick bara att få iskallt eller kokhett vatten. Men det är nu fixat och nu borde varmvattenberedaren värmts upp. Håll tummarna för det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det positiva är att när man inte har duschat på så länge så är det UNDERBART när man väl står där i duschen igen. :D *håller tummarna för att vattnet funkar idag*

Anonym sa...

Det var juh ett par dagar det :-D höhö.. gissar att du längtar till dusch cremen !

Anonym sa...

Se till för fan att vara ren och lukta gott när vi ses på torsdag för annars kommer jag INTE att krama dig...