söndag, januari 11, 2009

Jag sitter och kollar igenom lite gamla bilder och hittar ett gäng på hur jag bodde innan jag flyttade till Kalle. Vet inte vad man ska säga om min inredningsstil men mysigt var det!

Grejer överallt och råttor som sprang runt. OBS! Mina egna, ingen sanitär olägenhet.


Hallen

Den här roliga affischen hade jag ovanför badkaret. När jag hyrde ut lägenheten i andra hand lämnade jag kvar den till hon som skulle flytta in för jag tänkte att hon kanske hade humor. Det hade hon inte.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din inredningsstil var iaf väldigt kreativ. ;)Tack, jag gillar mina t-shirtfynd skarpt! Jobbet är som alltiallo/receptionist/ekonomiassistent på ett litet redovisningsföretag. Verkar jättebra. :D

Mayumi sa...

Ja, en sak kan man säga om din inredningsstil och det är att den är väldigt DIG på nåt sätt ;) (och det menar jag på ett positivt sätt alltså )

Anonym sa...

Oj oj oj så mycket färg och saker... Jag blir helt snurrig!!!

Anonym sa...

Vad e det för penta stjärnor du har på väggen????? Hili och Ninni

Anonym sa...

Lustigt nog så minns jag att jag tyckte att det var DÖtrevligt hemma hos dig..... Det säger nått även om min stil...
Puss!