måndag, januari 26, 2009

Nu börjar det äntligen hända grejer! Hela januari har varit rätt trist. Inga partaj, inget som hänt, inga planer. Men nu börjar det bokas in massa roliga saker!

  • 7 februari, tjejmiddag hos Maggi
  • 14 februari, suspensionträff i Malmö
  • 1 mars (ungefär) ska jag hämta en Belgisk jätte
  • 7 mars, middag hos fd kollega på Brunslöv med resten av staben

Och nu på fredag ska vi till våra grannar för att spela Buzz och kanske inta en och annan drink. Känner att jag vill vara social nu efter att ha varit hemma en hel del och bara gjort ingenting. Ju mindre jag gör, desto mindre inspirerad till att hitta på något blir jag och energin bara försvinner.

Och ikväll är det Prison Break, LOVELY! Jag vill ha en Prison Break t-shirt, kan någon ge mig en?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå. Men den personen blir säkert glad för kommentaren iaf. ;) Jag tror att mitt CV är rätt bra, det är intervjuerna jag är riktigt kass på att genomföra på ett bra sätt..:(

Mirijam sa...

Jag och min kompis pratade om det för ett atg sedan också, att ju mer man är själv hemma och bara skrotar runt och aldrig gör ngt, desto mer osugen blir man på att träffa folk efter ett tag.
Det är så konstigt, borde ju vara tvärt om!