onsdag, januari 21, 2009

Kalle har sett likadan ut sen vi träffades. Samma slags kläder och exakt likadan frisyr, bara lite olika längder. Det är en rätt trist frisyr tycker jag och det vore roligt att se honom i något lite annorlunda. Jag tycker absolut han ska ha långt hår fortfarande men inte allt jämnlångt som han haft i typ 15 år. Kalle lovade mig för ett år sen att han skulle klippa sig lite annorlunda till sommaren men det hände aldrig och nu tycker han att jag ska ha en omröstning på bloggen.




Så nu är det upp till er. Vad tycker ni? Ska Kalle fortsätta på samma frisyr som de senaste 15 åren eller ska ha testa något nytt? Det nya skulle vara en lång frisyr fast lite uppklippt á la Ozzy eller kanske Ville Valo.



Jag tror Kalle skulle passa riktigt bra i någon liknande frisyr. Rösta på er favorit; gamla säkra kortet eller nytt och fräscht!

17 kommentarer:

Mayumi sa...

Nytt och fräscht såklart! Alla behöver vi förnya oss ibland! :)

MiaMaria sa...

Nä, jag röstar för att Kalle inte ska göra någon förändring, det skulle liksom inte vara kalle då. Kalle är konservativ och förändrar sig inte, det e lite av hela grejen med kalle. Jag gillar honom precis som han är!!

Hejja Kalle!!

Anonym sa...

ville valo!

Anonym sa...

NY FRISYR såklart! Tråkigt med samma gamla hår hela tiden. ;) Ville Valo-stilen röstar jag på. :D

Anonym sa...

Hmmm...svår fråga, frisyren längst ner till höger var riktigt snygg, tycker att han ska testa det!

Anonym sa...

Robert welsh el. tidig Ted Gärdestad

Anonym sa...

gå å klipp däj!!! eller fläta i pippiflätor. då ändrar ju han frillan

Anonym sa...

KLIPPA!!! uppklippt och snitsigt, inte robert wells utan en soft blandning mellan dina förslag :')

Mirja sa...

Ville Valo-stuket är jättesnyggt :)

Anonym sa...

Jaaaggg ttyyyccckkkeeerr hhaaaannn eeee fffiiinnnn sssoooommmm hhhaaannnn eeeee.....

Anonym sa...

Jag hejar så klart på min Kalle... Våga stå emot dumma stygga elaka Linnet. Jag saknar dig så det gör ont, Kalle!

Anonym sa...

Föööörresten sååå undrar jaaag hur diiiiiiin piercing iiii pannan siddder faaaaaast??? Kan duuuu inte förklaaaara...

Anonym sa...

eftersom jag själv aldrig förändrar mig och är en riktg mes så tycker jag att det är kul när andra gör det :) och föressten... hur lång tid tar det innan det växer ut igen? Ville Valo säger jag :)

Maja sa...

Ville Valo helt klart.

Bara Lisa sa...

Han skulle kunna Skid Row:a till det lite, stripigt/skära lite så att säga.

Bara Lisa sa...

http://www.justlaura.com/blogger/daily/skidrow.jpg

Anonym sa...

Jag röstar på Ville!