måndag, september 17, 2007

Veckan


Då var det ny vecka och schemat är fullspäckat.

Idag har jag varit på ett 6 timmar långt möte i Malmö och jag känner mig väldigt trött och fullproppad i skallen. Det var genomgång om alla elever och åtgärder som diskuterades.
Det jag tycker om med personalen på Z-gården är att även om jag "bara" är praktikant så frågar de efter min åsikt och ser mig som en frisk fläkt som kan se på allt på ett annat sätt än de kan. Att jag får en del ansvar och uppgifter känns också bra. Det hade varit trist om man bara gått med som ett bihang i 16 veckor.

Imorgon ska jag vara ledig och åka till Lina i Ystad, på onsdag tänkte jag jobba ett 14-timmarspass och på torsdag ska jag ha handledning med Andreas inne i Malmö. Innan mötet ska jag bjuda min älskade Maggi på lunch och efter mötet är det dags för frisörbesök. Lovely, jag längtar. Hatar mitt korta, platta och tunna hår.
På fredag tänkte jag jobba ännu ett 14-timmarspass och i helgen har jag inga planer förutom att följa med till Kalles mormor på kalas. Det blir nog ingen vild tillställning så helgen blir lugn, såvida inte Jörgen bjuder in till födelsedagsfest.

Nu ska jag pyssla lite med en halsduk/sjal jag köpte på HM. Den ska modifieras och byggas om. :)

Inga kommentarer: