tisdag, september 04, 2007

Äntligen!!!








En LOVELY fest!
Vem röstar du på?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, 80-talsbaben var ju lätt grymmast! =D

Anonym sa...

Vad fina ni var!
Jag röstar på: killen i 70-talsmundering och stor musche.. eller på 80-talstjejen i jympadräkt. Och du var också jättefin, himla fin klänning och vita stövlar. Passade dig fint :)

Mayumi sa...

*hahahahaha* Jag lägger min röst helt klart på Kalle!! Han var helt klart skönast, lite Peps varning där :) :) :) Men du var jättesöt du också!!

Anonym sa...

JASÅÅÅ Daniel, HAN ja.. inte en jäkla aning om vem den manliga vinnaren e men maggi vet jag ju! Din bästis! =) Fina bilder o vilka lyxpresenter!! Avis på dej.. Puss

Anonym sa...

oj, jag menar David! (jaja, tomato - tomato) Puss igen

Anonym sa...

vad söt du var och vad roligt det verkar! jag vill också ha en kompis som anordnar såna fester. (jag = lat.)

Anonym sa...

Hahaha, underbara vänner du har! Min röst faller på 80talet. HubbaBubba flickan och yuppiekillen med tillhörande yuppienalle haha.

Linnéa sa...

linnea: ja visst var hon fin? det är inte alla som bär upp body och tajts som hon..:)

linda: 70-talskillen är ju min kalle. han kanske kan komma hem till dig på privat visning i sin kostym om du vill?
jag älskar den klänningen, min finaste..:)

sussie: visst var han fin? jag har sagt att det där får vara hans kostym-kostym from now on!

Anna: david ja..;) det är 80-talskillen med hockey och "lilla" yuppienallen..:)
I loooove my gifts..:) puss

Moni: visst är jag rolig som fixar sånt?! yes, äntligen nån som tcyekr det, haha! synd du inte bor här annars hade du fått komma på min nästa temafest..:)

linda: och det var ju de som vann oxå, de var klockrena..:)

Anonym sa...

Maggie var fantastiskt snygg måste jag säga. fattades bara lite schyssta rosa slingor i håret :)

Marlene sa...

Inte för att det har med inlägget att göra, men vart har de underbara cheeksen tagit vägen? :(

Linnéa sa...

marlene: de försvann i samband med att min dermal i pannan kom in i mitt liv.

Anonym sa...

ja jag vill också vara din kompis om jag får gå på så roliga fester haha. har ju en massa kompisar i malmö så nästa ggn jag är där hojtar jag till och du fixar fest, okej? ;D

Linnéa sa...

moni: haha helt okej..:)