torsdag, september 27, 2007

Usch jag vet inte...

Någonting är fel med mig, men jag vet inte vad. Jag har ingen ork.
Idag kunde jag inte gå och träna för kroppen var helt slut. Riktigt jävla slut. Jag höll på att börja grina i kön på Hemköp för att jag stått jättelänge i den och det visade sig vara en jävla snabbkassa med endast 10 helvetes varor så jag fick byta till en lika lång kö och börja om.
Och innan jag hittade majsen så vandrade jag planlöst runt runt inne i butiken för att jag inte orkade titta ordentligt.

Så jag tog en ledig kväll. Ett varmt bad, tända ljus, rökelser, doftolja. Har druckit två gigantiska koppar chaité med skummad mjölk, socker och lite kanel uppe på skummet.
När jag i en reklampaus i Grays reste mig för att gå på toaletten så kändes kroppen precis som om jag varit på ett riktigt hårt träningspass. Tung och värkande.

Jag vet inte varför det är så här.
Kanske för att:
1. Jag äter för dåligt och oregelbundet.
2. Jag äter för mycket socker.
3. Jag har brist på någonting.
4. Denna tiden på året var mycket jobbig för 7 år sen.
5. Det är höst.
6. Jag hinner inte varva ner på kvällarna.
7. Annat?
8. All of the above.

Tog en tur på stan i det fina vädret idag iallafall. Hade 350 kr i rabattcheckar på Indiska och de brände som eld i fickan så jag var tvungen att snabbt handla upp dem. Köpte en kjol, en långärmad och en kortärmad rosa t-shirt, rökelser, örhängen och en lykta.
Hade ett presentkort på MakeUpStore så jag köpte en mörkblå ögonskugga och silverglitter samt förnyade mitt medlemskap och fick då en till ögonskugga och en MUS-tidning för endast 20 kronor.
HM köpte jag ansiktskräm, två kortärmade och en långarmad t-shirt i lila, blått och svart.
Jag har även inhandlat den dyraste hårprodukten jag någonsin ägt, en saltvattensgelé som ska få bukt med mitt hår. Det ska göra det strävt samt få styrsel i lockarna och ge det en vild look. Typ.
Köpte jag något mer...? Jo en sån där spray man har till skinnskor. Fick mina näbbstövlar jag vunnit på Tradera idag and I love them. Lite stora men då får jag plats med tjocka strumpor i vinter och det är bra.



Nu ska jag lägga mig för jag är trött som fan. Det är jag varje kväll men likt förbannat kan jag inte somna och sen har jag jävligt svårt att vakna på morgonen.
Och idag var det någon idiotjävel som ringde och väckte mig. Säkert någon jävla fitta till försäljare eller fanskap från Telenor/Ordfront/Telia/Helvetet som ringer 50 gånger om dagen och frågar efter Kalle.


Indiska I love you

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske börjar bli utstressad och sjuk i kombination?

Vila hade ju säkert gjort underverk, du verkar liksom ha mycket för dig så kanske blir dte för mycket ibland även om edet inte känns så just då.