lördag, september 29, 2007

Fulaste skorna


kan du visa dig ute helt osminkad? Absolut helst inte. Skulle aldrig gå ner på stan utan smink, bara till typ ICA.
nämn någon skönhetsprodukt du aldrig skulle klara dig utan? Ögonbrynssminket.
kajal eller eyeliner? Eyeliner ibland.
vad är dyrt smink för dig? Jag köper allt från MakeUpStore utom mascara som jag köper för ca hundralappen. Det känns rimligt, dyrare är FÖR dyrt.
vad skulle du aldrig sätta på dig? Sånna där fula jävla skor/boots som ser ut som jag vet inte vad. Helt oformliga och får fötterna att se slappa och långa ut. Jag hatar dom! Speciellt om dom är spetsiga.
vad ska en kille klä sig i för att behaga dig? Avslappnat med kläder som passar hans stil. Absolut INTE äckliga märkeskläder som tex Ralph Lauren och Gant.
är du trendmedveten? Nej inte speciellt.
vilka tre inre karaktärsdrag värdesätter du högst? Ärlighet, ödmjukhet, lyhördhet.
skulle du kunna ha ett förhållande med någon som var fin på insidan, men långt ifrån lika fin på utsidan? Blir man kär i en person så blir ju personen fin. Skönheten ligger i betraktarens öga.
beskriv dig själv med tre ord! Kreativ, färgstark och rolig.
har du några talanger? Jag är bra på att komma på fenomenala idéer.
hur är det med karaktären? Jag vill inte prata om det.
går du upp när väckarklockan ringer? Efter fjärde eller femte gången den ringer så masar jag mig upp.
du har bestämt att ha en vit helg. men så får du nys om värsta festen. vad gör du? Screw den vita helgen säger jag och festar som det inte fanns någon morgondag.
hur blir du när du är packad? Glad, danssugen, kramig och högljudd.
minnesluckor? Usch ja, alltid mer eller mindre tyvärr.
har du nångång blivit ombedd att gå från nån krog? Haha jag har blivit utkastad i håret och portad.




Här är skorna jag hatar:



De tar livet av mig.

4 kommentarer:

Mercedes de Suecia sa...

Men... hallå!!! dem röda är snygga... de skulle passar mig bra...
Kram min vän.

Helena Rost sa...

haha. utkastad i håret! du är rolig.
:p

Anonym sa...

Hahhaha ja fy fan de skorna tycker jag också är skitfula :D

LolitaRegina sa...

jag tror jag snor den här listan av dig, är galen i sådana här!
och på bloggen sin får man ju faktiskt ego-frossa :P