måndag, april 23, 2007

Vägning och plugg.

Jag har glömt vilken gång i ordningen men idag var det vägning iallafall. -0,4 kg och det går så seeegt! Jag ska ha mens när som helst så förhoppningsvis har jag en del vätska som gör att det inte är så mycket minus eftersom jag skötte mig exemplariskt hela förra veckan.
Jaja, det var minus iallafall, hej och hå kämpa på...

Jag är helt tom och trött i huvudet nu eftersom hela dagen har bestått av en endaste jätterolig sak: JURIDIK.
Åååå lovely säger jag bara.

Lina har varit här och tillsammans har vi lyckats bena ut lite av det vi inte fattat innan. Jag hade dock behövt en till sån här dag men det är ju så dags att komma på nu när tentan är imorgon.
Jag kommer inte att klara den men jag kommer få en överblick av hur den är upplagd och får hoppas på att lyckas nästa gång.
Det är den förbannade förvaltningsrätten som sätter käppar i hjulet för mig, det andra kan jag klura ut.
Så här roligt kan en hel dags juridikplugg vara:




Inte alls med andra ord...
Nu ska jag byta om och sen traska iväg för att dansa lite.

5 kommentarer:

Lort sa...

hon såg inte så road ut haha

Anonym sa...

hur gick det? okej ändå hoppas jag! jag har ju min jävla examen i morgon... hööö....

Linnéa sa...

Lollan: haha det var hon inte heller..:)

moni: du det gick faktiskt 95% bättre än jag nånsin kunnat tro så jag kan ha klarat det, men jag ska inte ropa hej...
jag ska hålla mina tummar imorgon!!!!!

Anonym sa...

Men jiiiisees är tentan i morgon?!!! Jag ska hålla alla tummar och tänder och tår för dig.

Linnéa sa...

eve: tentan var idaaaaag!!! :)