lördag, april 21, 2007

Nervös


Kl 20 ikväll i Folkets hus i Sofielund ska jag, Renata, Helena och Eva ha en dansuppvisning på en brasiliansk fest. Det är en massa uppträdanden och musik och det ska bli jättekul.
Det var Renata som var inbokad där men idag på träningen så frågade hon om vi andra var intresserade av att följa med och dansa och öva på att dansa inför publik.
Jag kommer vara skitnervös och jag har aldrig gjort något liknande innan så vi får se hur bra det kommer gå.

Om det är någon som vill komma och titta så är det som sagt kl 20 ikväll i Folkets hus i Sofielund. Det kostar nog något inträde, hur mycket vet jag inte, men det vore kul med något bekant ansikte där iallafall.

Renata är så jävla bra och man ser ju ut som ett mongo bredvid henne, men det får gå iallafall.
Vi ska ha genomskinliga kjolar med små trosor under och bara det är ju en utmaning.


Här kan ni se lite videos av när Renata dansar samba och capoeira runt om i världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Det hade varit skitkul att se :D Men tyvärr bor jag lite långt ifrån + att klockan är way past 20:00 nu :/

Hoppas det gick bra! :)

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra :) Kram!