tisdag, april 24, 2007

Utmanad av Raur!

Regler: varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggaren som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg o samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det gjorts skriver han/hon en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de blivit antagna i utmaningen.


1. Jag har tävlat i hästhoppning. Mitt bästa resultat var 3:a i juniorcupen 1992.
2. Jag har sammanlagt gjort 30 piercingar.
3. Jag har en dödslista som det hittills är 2 personer på. När den fyllts på till 10 ska jag göra slag i saken.
4. Jag hatar lök.
5. Jag har vaknat med sönderslagen läpp, massor av blåmärken och borttappad väska utan att ha ett endaste minne av vad jag har gjort.
6. Jag tycker det är 100 ggr jobbigare att se ett djur bli dödat/slaget på film än om en människa blir det.


Nu utmanar jag: Lisa, Lollan, Sussie, Moni och AnSo.

Inga kommentarer: