onsdag, april 04, 2007

Avgång 23.08

Just nu packar jag för fullt. Kommer säkert glömma något för denna gången har jag inte varit organiserad och skrivit ner vad jag ska ha med.
Klänningen, de röda skorna, finväskan och kameran är dock med och det är det viktigaste.
Måste komma ihåg biljetterna också.
Insåg precis att jag kommer fram till Stockholm 05.55 imorgon och tåget till Mora går inte förrän 07.44. SUCK!!!
Drygt att vänta så länge, det är ju inte min favorittid på dagen heller precis..

Fick ett påskägg av Kalle som jag har öppnat. Jag fick jordgubbar, en cola light, goda halstabletter, en liten kyckling och en bok-cd. Perfekt inför resan..:)

Måste skynda på nu för Greys börjar kl 21 och jag måste duscha av mig innan helst.
Har lite beslutsångest vad jag ska resa i för kläder. Tar ett par jeans som jag kan ta av mig på tåget men jag måste ha en bra tröja att sova i...

Mamma och pappa har inte gått med i internet i Kättbo än så jag återkommer på onsdag.





GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOP!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får det sketamysigt! :D

Anonym sa...

Hoppas du haft det mysigt. Väntar ivrigt på uppdatering :D

Anonym sa...

åhhh men kom hem snart då...