söndag, april 22, 2007

Uppvisning nr 1

Uppvisningen igår gick hur bra som helst!
Extra kul var det att vi gjorde en liten show tillsammans med två killar. Vi tjejer satt uppe på scenen medans killarna spelade lite flöjt och trummor. Sen gick vi ner och dansade vårt nummer. Efter det satte vi oss på scenen igen och killarna spelade lite mer och dansade. På slutet spelade Renata trummor med dem och vi andra "fridansade" framför publiken.

Så roligt var det och vi fick asäckliga brasilianska drinkar som höll oss varma i de små kreationerna vi hade på oss. Lite synd att jag vart ha sportbehå under min eftersom vanliga axelband glider ner från axlarna när jag dansar. Får försöka fixa det på något vis.


Jag veeet jag ser butt-ugly ut på alla bilder och att jag inte ler när jag dansar. Måste öva på det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser ju ut att ha haft grymt kul! :D

Och du är utmanad, finns mer info på http://www.raur.se

Anonym sa...

Sickna pinglor va :) Men bhn måste du göra nått åt. Puss!

Linnéa sa...

raur: ska ta itu med den imorgon, måste fundera ut vad jag ska ta med..:)

eve: I know, asfult! men det var meningen att vi skulle ha andra kläder där den hade funkat så det var enda alternativet jag hade med mig. men kul var det..:) puss

Anonym sa...

Du har himla snygga ben :)

Mayumi sa...

Slimmad och slank ser jag och frusyren passar ju visst på dig!!! :) Du e bara ovan! :) Kul att det gick bra på samban, ännu ett mål nått, eller hur? ;)

Linnéa sa...

Lisa: tack så mycket..:)

Mayumi: man tackar, kul att det syns fast klänningen var helt oformlig..:)
frisyren r fin men jag vet inte, den är inte "min"... ångrar mig...
det är skitkul att det gick bra! känns som en liten uppvärmning innan den stora uppvisningen i Köpenhamn.

Anonym sa...

Vackert :)

Anonym sa...

sexiga poser måste jag säga *haha* PUSS