måndag, april 02, 2007

12:e vägningen

Idag var det nervöst att ställa sig på vågen iom förra veckans bakslag.
Jag kunde dock andas ut. Jag har gått ner allt jag gått upp plus lite till så det blev -1,6 kg idag.
Antagligen hade jag mycket vätska i kroppen plus lite fusk.

Vikt
Min startvikt
73,2 kg
Min vikt
65,2 kg

BMI
Mitt start BMI
26,1
Mitt BMI
23,2

Midjemått
Mitt midjemått vid start
95 cm
Min midja
78 cm
Total förändring av midjemått
-17 cm

Mitt mål
Målvikt
-12 kg
Viktförändring hittills
-8 kg

Det här känns jävligt gött! Jag ville komma ner till 8 till bröllopet och det lyckades jag med, även om det kändes som en omöjlighet för en vecka sen.
Nu är jag glad och ska ut och leta drop in-frisör för att se om jag kan klippa till frisyren lite.




Jag bjuder på den här extremt heta bilden på mig själv. Jag provar min fasters glasögon som hon hade på 70-talet.

12 kommentarer:

Anonym sa...

grattis!! bra jobbat

Anonym sa...

grattis :) härligt att de går bra för dig

Anonym sa...

Jävlar vilka siffror! :D Grattis!!

Anonym sa...

tack så mycket! jag är jättenöjd.
gratulerar till viktminskningen igen :) hos mig går det för tillfället segt, men jag orkar inte hålla på att tänka på kcal när jag pluggar så mkt...

Anonym sa...

Hey! Fan vad bra! Så var inte så hård mot dig med sån där paniiiiik! OK? :) Vilka jävla brills.... Brallisbrills.

Anonym sa...

Stort grattis! : D

Anonym sa...

GRATTIS!
Verkligen stolt över dig!

Anonym sa...

Bra jobbat min vän och du.... jäkligt snygga brillor :)

Anonym sa...

Grattis grattis!
Det är imponerande och inspirerande :) Jag vill också!

Linnéa sa...

tack allihop, era peppningar är guldvärda och får mig att känna mig duktig..:)
KRAM!!!

Anonym sa...

Holy crap!! *vilken läcker-pinne* Du ska klart va nöjd me din heta bild.. ;-) Pöss/LillaAnna

Anonym sa...

O vikten me såklart men jag tycker jag påminner dej ganska ofta i skolan om hur FIIIIN du e! Pöss igen/anna