fredag, april 20, 2007

Trams


Det har varit en heldag juridik idag och det har varit väldigt angenämt. Jag är så trött nu och var helt flamsig efter lunch.

Vi har börjat med sociallagen nu och den är mycket intressantare och roligare än förvaltningsrätten som vi ska ha tenta på på tisdag. Den och en del av straffrätten.

Tyvärr behöver jag inhandla den svindyra boken Nya sociallagarna, skulle helst köpt den igår men framförhållning är inte min starka sida just nu.
Borde gå ut en promenad för jag har inte rört mig alls sen samban i måndags, behöver röra på mag- och sidfläsket lite. En ny mascara behöver inhandlas men jag har ju inga pengar!
Och sen så hatar jag min nya frisyr. Den är ful. På mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har jag ju snart läst ut den... Du har mycket skoj läsning framför dig, värt alla de många pengarna den kostar ;)

Anonym sa...

Har själv läst 20 poäng rättskunskap och det var en av de bästa kurserna på min utbildning. Det är grymt intressant! Dock är det inte det roligste att lägga ut massor pengar på studielitteratur... Den boken är dock en av dom jag absolut inte ångrar att jag köpte. Du kommer troligen ha stor nytta av den! Lycka till med juridiken och trevlig helg! :)