lördag, maj 13, 2006

Signal in the sky

Idag hade jag tänkt sola faktiskt, men så börjar ju det fina vädret avta så det blir shopping istället. Jag är dock pank så jag ska vara smakråd åt Kalle. Han ska på dop idag så han behöver nåt fint att ha på sig.

Längtar tills ikväll, är så festsugen. Hoppas det blir riktigt kul fastän man inte känner så många. Förhoppningsvis kommer ju Johanna och Larry.

Jag tänker på intervjun i Eslöv och vet verkligen inte hur det gick. Kanske bäst att ställa in sig negativt så man inte blir alltför besviken. Vill så gärna, men det räcker kanske inte. Ingen aning om vad de tyckte om mig. Man brukar ju känna lite hur det gick iallafall, men jag har verkligen inte en susning.





"Den verkliga upptäcktsresan består inte i att söka efter nya vyer, utan att se med nya ögon."

Inga kommentarer: