tisdag, maj 30, 2006

Kul skämt asshole!

Tisdagen lider mot sitt slut och jag känner mig småtrött men planerar att vara uppe ett tag till eftersom jag har sovmorgon imorgon.

Erikshjälpen hämtade lite möbler idag på morgonen i gamla lägenheten. Måste passa på att tacka den jävla lustigkurren som tyckte det var kul att lägga en gurka under filten i min fotölj. Hittade den för ett par veckor sen och då hade den ruttnat och var helt vattnig, det stank och lämnade en äcklig fläck efter sig och pga. det så kunde inte Erikshjälpen ta den.
Tyvörr så kommer den som skojade med mig på detta roliga sätt säkerligen aldrig ge sig tillkänna eftersom folk är så förbannat fega och inte vågar stå för ett skit de gör eller säger.

Så, det var dagens utaggressioner.

Redovisningen på historian gick väl bra och det var det sista för den här komvux-terminen, och den sista någonsin eftersom jag aldrig mer kommer gå på komvux. Det har jag visserligen sagt förut men denna gången är det stensäkert. Tror jag. Hoppas jag. Ehh...

Efter skolan träffade jag Lina som jag pratat med på Helgon ett tag nu. Supertrevligt och roligt och jag hoppas vi gör om det.
Vi gick på Panduro, jag inhandlade ett bambuhandtag till väskan som ska bli klar, någon gång. Kanske i år.
Sen traskade vi till Poul på Anatomorph (väl?) och lite lustigt var att första gången jag träffade Lina fick jag även se de mest privata delarna. ;)
Min gamla vän Elin, not so much anymore since I screwed her sisters boyfriend (eller nej, det är nog inte bara därför), praktiserar ju där så vi pratade lite. Efter en del trugande blev hon lite mer snacksalig och faktiskt riktigt trevlig. Den här gången. Vi får se nästa gång, hon är lite ombytlig på det sättet.

Efter studiobesöket gick vi hem till mig och tittade på alla djur samt lagade en GOD tonfisk- och pastasallad. Jag älskar pastasallader av olika slag, lätt att snöa in på.


Nu gör sig blåsan påmind efter STORA koppen té jag hällde i mig under Greys Anatomy.

1 kommentar:

Mayumi sa...

Folk är ju inte kloka i huvet ibland! Jävligt schysst att inte säga nåt heller. Fattar inte att vissa bara orkar....