torsdag, maj 11, 2006

En till sådan lista

Vad är klockan? 23.55. Måste vara dum som börjar med detta nu.
Vilket namn står på ditt födelsebevis? Emma Linnéa Elisabeth Andersson
Smeknamn? Linnet, Skökan, Lilla Fröken.
Född på? Mora BB
Stjärntecken? Jungfru
Hårfärg? Mörkbrunt med vinrött syntethår.
Ögonfärg? Gråblå
Längd? 167,5 cm
Vikt? Hahaha det trodde du va?
Skor? Ballerinor, sandaler, all stars, undergroundskor, undergroundkängor, 70-talsstövlar.
Jacka? En blå sammetskavaj jag köpte på UFF för ca 5 år sen.
Syskon? Ja, en Oa.
Favoritmat? Tacos i alla dess former..:)
Kall favoritdricka? Cola light, fun light.
Varm favoritdricka? Varm choklad och té.
Alkoholhaltig favoritdricka? Öl, vin, cider, en drink är inte fel.
Kass på? Matematik, att läsa in saker.
Bra på? Pyssel, praktiska saker.
Bästa vän? Magdalena.
Sötast? Kalle och mina djur.
Favoritböcker? Många! Bla de av Johanna Nilsson.
Bästa film? Pirates of the carribean.
Bästa band/artister? Bla Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl.
Vackraste låt? Oj det finns så många.. Fina ballader på svenska. Dock inte Tommy Nilsson eller sån skit! Mer sånt av ovanstående.
Säger ofta? Shit. Fan. Jävlar. Helvete.
Civilstatus? Snart sambo..:)
Favoritplats? Kättbo.
Sämsta ämnet? Matte
Bästa ämnet? Svenska
Vill bli? Något viktigt.
Hur många kentskivor har du? Jag är stolt ägare till 0 stycken.
Hur många kakor per vecka brukar du äta? I snitt 0 stycken.
Hur många gånger om dagen tänker du på kärlek? Kalle är kärlek och han tänker jag på OFTA.
Hur många gånger har du sett en flamingo? Minst två gånger.
Hur många böcker har du läst det här året? 10 kanske?
Hur många par randiga strumpbyxor har du? Två par.
Hur många arga feminister/manshatare känner du? Två arga feminister, inga manshatare.
Hur många personer är du kär i? EN!
Hur många personer är kära i dig? Sjukt många.
Hur många koppar kaffe dricker du per dag? Har aldrig druckit en kopp kaffe.
Hur många par converse har du? Ett par, det andra jag ägt.
Hur många gånger den här månaden har du varit deprimerad? Lite smått då och då.
Hur många skärsår har du i armarna? Vet inte.
Är du internet beroende? Jo jag är väl det..:)
Hur många av dina pojk/flickvänner träffade du på internet? En..
Hur många länder har du bott i? Bara Sverige.
Vad gör du just nu? Éhhh, detta?
När hade du ett förhållande senast? Nuuuuuuu! :)
När sov du över hos någon senast? I söndags, hos Kalle.
När var du på fest senast? Valborg var väl sista "riktiga" festen jag var på.
När var du riktigt, riktigt lycklig senast? När jag hängde min senaste suspension.
När stod du på scen senast? Två år sen när vi hade vårkonsert.
När pussade du någon senast? Idag pussade Billy mig. (han är en råtta)
När kysste du någon senast? Måndags morse vid 03.30-snåret.
Vad har du druckit idag? Saft, vatten, en halv öl.
Men ätit då? Falafel, kycklingkorv, spaghetti, mjukglass, banan, youghurt och flingor.
Favoritprogram? O.c, Greys Anatomy, My name is Earl, CSI, Desperate Housewifes..
Favoritfärg? Lila, turkos, rosa, svart, grön...
Har du någon gång hånglat med nån av samma kön? Ja
Andra könet? Ja!
Är du kär? Jaaa!
Dagens mest lyssnade låt? Gold lion med Yeah yeah yeahs.
Vad har du gjort idag? Varit i Eslöv, varit i skolan, övat teckenspråk, varit på indiska, varit i folkets park, skrivit på min bok, läst, hämtat Larry på Sturup.
Vad skulle du vilja ha nu? En Kalle att sova bredvid.
Vem umgicks du senast med? Johanna och Larry.
Vad gjorde ni? Åkte bil.
Dricker du alkohol? Ja
Har du någonsin testat knark? Ja
Röker du? Nej
Har du någonsin spytt efter att du har ätit? Ja men inte med vilje.
Bästa familjemedlem? Farmor.
När fikade du senast? Oj, jag fikar ju typ aldrig..
Är du beroende av musik? Ja
Finns det någon som du vet att du kan lita på till 100%? Magdalena
Vad går dig på nerverna? Fega människor.
Har du ett hatobjekt? O jaaa!!!! Flera!
Svart eller blått? Svart
Vilken färg har dina väggar? är jag sitter nu: gröna
Vad gör du när du inte kan sova? Vrider mig.
Somnar du med tv:n på? Gjorde förut.
Har du någon gul tröja? Nej
Är mustasch eller skägg snyggast? skägg.
Tycker du bäst om grönsaker eller frukt? Grönsaker till mat, frukt till mellanmål.
Actionfilm eller komedifilm? Komedi
Föredrar du bok eller tidning? En bra bok.
Vill du bo i new york eller san francisco? New York
Ångrar du något? Ja, att jag inte pluggade mer på gymnasiet.
Har du långa naglar? Ibland
Tycker du att familjen är viktig? Viktigast
Om du skaffar barn vill du adoptera eller ha biologiska barn? Biologiska.
Vill du flytta utomlands? Skulle vara trevligt men jag känner mig ganska rotad här nu.
Spelar du i något band? Nej
Vilken färg har dina strumpor? blå med blommor.
Handlar du på statoil? om jag måste
Har du duschat idag? nej jag ska snart.
Har du astma? Nej
Ska du kolla på något på tv ikväll? Nej.
Vilken var den senaste filmen du såg på bio? Narnia
När grät du senast? Tisdags kväll
Om du ska dö till en låt, vilken väljer du? Men usch så hemskt, om jag skriver det så dör jag säkert imorgon.
Äger du något fordon? ja en finfin cykel.
Tycker du om dina grannar? Absolut, speciellt snälla gubben och tanten med tänderna.
Vad åt du senast? En banan-
Vad drack du senast? Saft
Serious, är du söt? som socker.
Har du varit otrogen? ja, och vissa gånger som jag faktiskt är jävligt nöjd med tro det eller ej.
Tv eller bio? bio är ävl mysigare.
Skiva eller live? Skiva
Sommar eller vinter? Sommar
Party eller hemmakväll? Varannan
Vad dricker du mest? Vatten
Vad äter du mest? grönsaker.
Mat? vadå mat???

Inga kommentarer: