måndag, maj 15, 2006

The monday-sadness








Måndag ige.. Suck.. Känns inte alls kul att ha den här veckan framför mig. Som jag ska njuta då den är över!
Kalle har oxå åkt och det känns tråkigt. Hoppas verkligen de kan åka hem redan på torsdag!

Festen i lördags var jättekul, men jag blev så satans packad. Minns inte ens att vi gick till Ane efter Lisas fest, spydde gjorde jag oxå. Men men, man ska rensa kroppen med en rejäl fylla då och då..;)
Igår var jag dödstrött då jag gick upp vid 10. Och efter ett misslyckat försök att äta frukost så la jag mig igen och sov till efter ett nångång. Sen slappade vi mest hela dagen, käkade pizza och hyrde film.


Känner mig lite sorgsen. Är spänd över hur jag ska få ihop allt och så längtar jag efter den kommande flytten som påbörjas Kristi Himmelsfärds-helgen.

Är hungrig. Har ingen frulle förutom fryst bröd så jag väntar på att det ska tina. Nu ska jag gå och titta vidare på Days of Our Lives...


16.10

Fuck jag har hemsk mensvärk. Hate it.

Har suttit och ringt till MKB, Erikshjälpen och sagt upp mitt bredband. Och fått sålt mitt skrivbord och mina CD/DVD-hyllor. Och målarna har ringt och jag sa att veckan efter Kristi Himmelsfärd skulle passa att de började renovera på.
Känns skönt att alla de sakerna är lösta. Telefonen har jag oxå sagt upp. Något mer jag bör tänka på som jag glömt?
I helgen ska vi plocka ner lite grejer i källaren hemma hos Kalle och allt som ska bort ska nu bort! Så nästa vecka ska jag börja ta över småsaker så som pyssel, böcker, köksgrejer och nästa helg ska jag få hjälp att ta över de stora sakerna. Inte för att det är så mycket. Mitt databord, tv'n och terrariet typ.
Längtar som fan tills jag bor hos Kalle. Det kommer bli så bra!!! Inget springande hem för att mata djuren. Jag kommer inte känna mig som en dålig matte på helgerna för att jag är borta mycket och vi kommer kunna utnyttja tiden på helgerna bättre.
Älskar verkligen Kalle. Aldrig har någon fått mig att känna mig så trygg och omtyckt som han.. Helt otroligt..

Nu ska jag plocka in massa kläder som legat på min säng sen i fredags i garderoben. Tjohooo vad roligt!

Inga kommentarer: