fredag, maj 19, 2006

Knytkalas





Lite besviken över de få kommentarerna i förra inlägget. Skärpning..;)


Äntligen fredag! Tyvärr kommer inte Kalle hem ikväll pga en MASKINMÄSSA (hallååå?) men han sov hemma inatt för det regnade så mycket igår så de fick åka hem. Och så kommer han hem imorgon kväll..:)

Ikväll ska vi ha knytis-hejdå-fest hos Johanna. Ska bli mysigt med knytis tycker jag, vet redan vad jag ska ta med, men det är hemligt..:)
Ska tvätta snart, mindre kul, men sen ska vi ner på stan och äta Thaimat.. Mmm så gott, länge sen jag åt det.
Ska handla lite papper till Tradera-paketen på Claes Ohlson och sen gå på torget på Möllan och handla grönsaker.


Nu ska jag gå och äta nåt, sen gå ner med tvätten och städa åt djuren.


16.30

Jag ska strax gå och träna, och sen e det dags för partaj!
Jag har gjort massa smaskens att ta med mig.:)
Men jag vet inte vad jag ska ha på mig (herreguuuud vilken katastrof!!!). Det står mellan en brun klänning med paljetter, två olika rosa linnen och ett lila linne. Sätter in bilder där jag har dessa plagg på mig. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ha till linnena.
Kanske inte världens tydligaste bilder, men man ser lite iallafall..

2 kommentarer:

Mayumi sa...

Hur mkt behöver du i portopengar till paketet? Jag för över pengar imorgon när jag har åtkomst till min internetbank hemma :)

Mayumi sa...

jag tror inte att tröjan väger mindre än 100 g så jag skickar över 50:-
O ja, ibland använder jag Oa, även bland hans vänner som nu har lärt sig vem jag syftar på :)!!!