måndag, maj 29, 2006

Blåa ögon (mer än vad jag har)



Twisted Sisters

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur jag hittade dig... Hmm... Måste varit via någon annans blogg via bloggtoppen... :>

Mayumi sa...

Åh, det trodde jag med men ack så lite man visste om världen. Det blev dock värre...läs dagens blogg.....sen förstår du nog varför mitt huvud dunkar som av migrän idag.....

Mayumi sa...

Ja, som sagt, jag fattar inte varför jag åker. Största delen av min ångest beror nog på det men idiot som man är så....ska faktiskt träna ikväll, köra ett medelpass spinning eller springa 5 km. Jag håller med om att träning är en bra katalysator för ilska, där har jag tagit ut mången arg stund faktiskt :)Men just nu önskar jag mest att jag kunde vara som vilken normal människa som helst och inte en urflippad idiot...

Anonym sa...

Så lika ni är!

Anonym sa...

Ah det är ju du :D Dig ser jag hela tiden på helgon i olika forum o så. Visste inte att du hade en blogg. Trevligt :)