lördag, maj 20, 2006

Rullar fram....













Det var väldigt roligt igår men jag åt så jag kunde ha rullat hem..:)
Först åt vi typ 4 olika pastasallader med fetaost, ruccola, solrosfrön, nötter och potatissallad och bröd med ost. Sen åt vi muffins som jag hade bakat kvällen till ära, och marängswiss! Min favorit!!! Så då fick man ju passa på och äta så mycket som möjligt..;)
Och efter det åt vi snacks, och drack mer öl.
Snacka om att jag var mätt, helt sinnessjukt. Men nu är jag hungrig igen konstigt nog..
Kom hem vid halv fyra inatt men fick ändå tvinga mig att ligga kvar i sängen till halv elva idag. Vilken kärring jag blivit, kan inte sova om morgnarna.

På måndag flyttar Johanna och Malte. Jag kommer sakna dom. Speciellt Malte, för han känner verkligen igen mig nu, skriker mitt namn och kastar sig i mina armar när vi ses..:) Har aldrig haft en så bra kontakt med ett litet barn innan, det känns himla bra att han tycker om mig och vill vara med mig.
Ännu mer kärring jag blivit.:)

Nu ska jag.. inte göra nåt. Har inga pengar så jag kan inte hitta på något alls. Tråkigt.. Längtar tills Kalle kommer hem men det blir väl rätt sent.. Suck, stackars mig...
14.10
Nu har jag sålt mitt akvarium och ödlan, fiskarna och ålen. En kille ringde mig innan och ville köpa det. Så modigt att ringa själv, han var inte mer än 10 kanske. Hade jag aldrig vågat när jag var i den åldern.
De var nyss här och hämtade grejerna och vilken sympatisk familj! Det var den lilla killen tillsammans med sin pappa och syster. Pappan var så trevlig och snäll och de ville se mina tatueringar och var riktigt goa att prata med. Nästan så jag ville be dem adoptera mig så jag kunde följa med dem hem. De ska säkert ha en supermysig familjekväll ikväll med god mat, tv och godis..
Nu ska jag fortsätta skruva ner hyllor i vardagsrummet.

Inga kommentarer: