fredag, maj 12, 2006

---

Jaha då var det fredag igen.. Gick upp klockan 7 och tvättade. Har försökt sova men kunde inte.
Fint väder idag igen. Synd jag ska på studiebesök på stadsarkivet och träna..

Jag tycker inte om folk som är korta mot mig. Svarar kort när man försöker skriva nåt snällt eller så. Eller inte svarar alls. Det gör mig ledsen och fundersam.

Igår fick vi ett till arbete som ska redovisas. Usch alla dessa redovisningar! Hur ska man hinna med allt? Jag förstår verkligen inte. Jag längtar tills nästa vecka är över för då är det värsta över oxå. Teckenspråksprov och tiominuterstal. Som jag ska pusta ut då det är färdigt...


Ibland känner man sig som ett stort jävla fel... Och det som är det bästa är att det är andra som får en att känna så. Tack.


11.40

Fy fan vad glad jag är att jag ska flytta härifrån!
Jag tvättade imorse och när jag skulle hämta tvätten så hade nån försökt bryta upp låset in till torkrummet, men misslyckats som tur var. Och när jag skulle hämta lite kartonger i mitt förråd så hade nån klippt upp låset och rotat runt där inne. Finns inget av värde men ändå, fan att man inte kan få ha sina grejer ifred! Är det så svårt att skilja på mitt och ditt?
Förbannade jävla as!!!
Ringde och fixade internet till Kalles lägenhet och det skulle komma igång den 23, så då flyttar jag mina grejer dit. Börjar iallafall.. Orkar inte med det här jävla skithuset längre.

Längtar tills imorgon. Då ska jag dricka öl, skratta och bli full.

Inga kommentarer: