söndag, juli 14, 2013

Vad kallar man sån service?

I fredags skulle jag köpa ett par korta tights att springa i, sånna som går bara en bit ner på låret. Jag gick in på Team Sportia på Center Syd och frågade en försäljare efter sånna.
- Ja då ska vi se, sa han och gick bort till ett ställ och började bläddra bland kalsonger. Jag bara:
- Eeeehhhhh, är inte de där för killar? och så pekade jag på den VÄL synliga bulan som modellen på bilden så passande hade.
- Jo, ja det är det ju, sa försäljaren och gick till ett annat ställ och började visa trosor.
- Ja men det där är ju typ.... underkläder, sa jag och försökte vara snäll och inte fråga hur i helvete han tänkte. Varför skulle jag vilja kuta runt i underkläder liksom?

Tillslut lyckades han hittade ett par korta tights med snörning i midjan, i dammodell och bara ett par kvar i min storlek och som det dessutom var 20% rabatt på. Slutet gott, allting gott.




3 kommentarer:

I mitt huvud sa...

Han kanske hade fått solsting?? :-)

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Troligen tyckte han du var HET!!!Enda orsaken för att vilja hjälpa dig hitta snygga trosor att springa i...Bra service!

Jöns Marie sa...

Måste ha känts tryggt!