fredag, juli 05, 2013

Ovälkommet

Idag vaknade jag upp och var dunderförkyld. Bara sådär, från ingenstans. Totalt opassande och ovälkommet. Huvudet var tungt, näsan snorig och halsen värkte. Jag hade planerat in ett långpass löpning imorgon och jag behöver verkligen träna nu när det är en dryg månad kvar till Malmö Halvmarathon. SKIT!!

Vi hade en träff med Maggi och Alba inplanerad idag och den blev av ändå till barnens stora glädje.


Vi hängde där hela dagen, bjöd in oss på middag och körde hem när barnen skulle sova. Jag fick se bilderna från bröllopet och de var så vackra! Jag har även fått bilder på mig, Kalle och barnen som jag ska visa er.

Nu ska jag lägga mig och hoppas att förkylningen trollas bort under natten... Mmmmm I wish...


Alba hade en gunga som Nemo tyckte var jättekul. Så roligt att jag faktiskt köpte en likadan när vi körde och handlade lite. 99 kronor på Jättekul, som hittat.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Mysig dag ni haft!
Usch ja fy tusan för den där förkylningen... Min vägrar ge med sig:(
Krya på dej!
Kram K