måndag, juli 29, 2013

Ny kompis

Idag åkte jag och barnen till Sjöbo för att titta på kaniner. De hade två olika kullar till salu, en med korsning av rex och dvärgvädur och en med korsning belgisk jätte och fransk vädur. Egentligen var jag inne på en belgisk/fransk men så fanns det fyra små 9-veckors rex/dvärgvädurspojkar och de var så tama och kelna och jag föll direkt för en av dem som var blå och väldigt nyfiken och framåt.


Han heter Boss men jag vet inte om jag ska behålla namnet eller byta. Nemo tycker att han ska heta Jokern efter skurken i Batman men jag vet inte om jag håller med... Nemo tycker verkligen om kaniner, kaniner och katter är hans favoritdjur och han var nyss med mig ut och matade kaninerna.



2 kommentarer:

Emma sa...

Oj vad jag gissade fel :) Han är jättefin, och kul att han är så tam. När kommer ni till stugan?

äppelblomman sa...

Åh så söt! Kul när han är så tam och att pojkarna är så duktiga!
Kram K