fredag, juli 19, 2013

Semester

Ja vi kör verkligen semesterlunk, fredag hela veckan. Känns som att jag inte har så mycket att skriva om då vi bara varit hemma och byggt på uteplatsen. Det går framåt och Kalle planerar att det ska bli klart ikväll, bara markteglet kvar nu. Jag ska natta Nemo och sen gå ut och hjälpa honom, Leon sover redan i soffan eftersom han inte sovit på dagen idag. Igår sov han bara typ 10 minuter i bilen till Dalby och han behöver inte så mycket mer för då är han omöjlig att få i säng.

Jag var ute och sprang i förmiddags också, fem kilometer. Det känns att benen är trötta efter veckans pass och jag har hittills skrapat ihop 2,4 mil i löparskorna. Få se om jag tar en tur på söndag eller om jag ska ge benen två dagars vila.


Leon var så sjukt söt innan idag när han låg och sov räv i skottkärran.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ja de är verkligen fredag heeeela veckan och de ekar även kännas på kläderna som sitter lite tajtare!
Galet va bra du är! Såååå många mil! Du är min idol!
Kram K