söndag, juli 07, 2013

Bilder från Dalarna

Något jag kan sakna i Skåne är alla vilda blommor. Mina föräldrars gård är omringadse av blomsterängar och de är helt fantastiska.

Badkillar

<3 em="">

 
 Utsikt från kapellet, kanske är det här vi ska gifta oss...?

Midsommarskål

Glada midsommarfirare

Nattskjorta och gummistövlar

Superman in action

Maja

Batman på blomsterängen

Den nya generationen Kättbokompisar. Theo, Nemo, Leon och Noah.


 
 
 
Jag har spenderat alla mina somrar sen jag var barn i Kättbo och i grannhusen fanns också "sommarbarn" som jag känt hela livet. Vi lekte jämt och bodde i deras lekstuga och när vi var små sa vi att vi måste få barn samtidigt så att de kan leka och ha lika roligt som vi alltid haft. Nu är vi vuxna och det föll sig så att våra barn har kommit i en ganska jämn ström. Leon 2 år, Nemo 4 år, Theo 5 år, Noah 3 år och Aivie 1 år.

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Underbara bilder!❤
Älskar den speciellt när Leon går med gummistövlar och nattskjorta! En förstoring på den i svartvit och framhäva dom röda gummistövlarna!!
Puss och kram K

Jöns Marie sa...

Ja det är kul att det har fallit sig så att barnen är i samma åldrar, tänk vad kul de kan ha tillsammans nu! Jättefina bilder!