tisdag, juli 23, 2013

Dubbelpasspremiär!

Idag prövade jag något som jag läst en del om, nämligen att dela upp ett löppass under dagen. Så istället för att springa en mil så sprang jag sex kilometer imorse och fyra kilometer framåt kvällen. Första passet var jobbigt då jag inte ätit något och underlaget var lite tungt och det jag sprang i 6.03-tempo. Andra passet gick mycket lättare men då hade jag mer energi i kroppen samt sprang på asfalt. Där sprang jag i 5.37-tempo tror jag.


Mina bästa vänner. <3

I övrigt har det varit en finfin dag. Besök av Jenny, Ted och barnen och vi spenderade flera timmar på stranden. Vattnet hade mirakulöst blivit jättevarmt och skönt så idag gick det att ligga i och verkligen bada. Jag och Nemo hoppade i vågorna och hade verkligen kul.


Efter middagen åkte jag till Emma för att ta en titt på en kanin och sen pratade vi om allt och inget tills klockan plötsligt var över 23 och det var dags att bege sig hem. Imorgon tänkte vi åka en sväng till Stenshuvud och gå lite, ska bli roligt med en liten utflykt!

Inga kommentarer: