tisdag, juli 09, 2013

Något jag aldrig ångrar

Barnfri och chans att sova till 8.30 men ändå ställde jag klockan på 6. När den väl ringde imorse var jag sååå osugen på att kliva upp men efter en halvtimmes snoozande tog jag mig i kragen och gick upp och tog en runda i löparskorna och kunde konstatera att jag är tillbaka efter förkylningen. Om jag ångrar att jag inte sov vidare istället? ABSOLUT INTE. Det är ännu en av de underbara sakerna med löpningen, eller träning överhuvudtaget, man ångrar aldrig ett träningspass!


Och jag är så glad över min klocka! Tack vare den kan jag hålla koll på tempot så att jag inte blir långsammare. Annars är det ju lätt hänt att det börjar i ett bra tempo men så blir det lite långsammare hela tiden utan att jag märker det.

3 kommentarer:

Helena sa...

Så sant som det är sagt! Jag har nog aldrig någonsin ångrat ett träningspass...en bra tanke att ta fram om det skulle kännas segt någongång.
TACK för fina ord på min blogg - de värmer!

äppelblomman sa...

Du är så grym! Ja morgonträning is da shit! Jag går ju varje morgon mina 8 km och dom gör hela min dag!!
Kraaam K

Anonym sa...

Håller fullständigt med dig. Bra jobbat
Nina