söndag, juli 21, 2013

Äntligen klara!

Vi blev färdiga tillslut. Med uteplatsen alltså, och det blev SÅ fint! Nu ska ett tak upp och så lite småpiff men jag kan redan nu se möjligheterna. En jättestor syren och en jättestor jasmin blir som väggar och så ska vi göra det som ett litet rum med tavla, matta och möblemang. Det andas Medelhav och Sydamerika och kommer bli helt fantastiskt.


Och det är ju Kalle som slitit mest, jag har hjälpt till med det jag kunnat och så ska ju barnen underhållas. Men jag spenderade hela fredagskvällen efter att barnen lagt sig med att köra fram nästan alla marktegelstenar så helt useless har jag inte varit.

När vi var klara så firade vi med hämtpizza tillsammans med grannarna för hade det inte varit för Toni hade vi fortfarande stått och slitit i kantstenarna som jag knappt kunde rubba.


Och nu är vi i sommarstugan vid havet för att njuta av några dagar med värmebölja och bad, helt perfekt.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åh Medelhavet och Sydamerika! Sååå fint!
Ha en toppendag!
Kram K