måndag, september 19, 2011

Veckan som kommer

Förra veckan hände det mycket och det var stressigt så den här veckan blir betydligt lugnare. Jag klev upp på vågen imorse och den visade 0,7 kilo ner. Skönt med ett minus! Total viktnedgång är nu 2,2 kilo. Usch så fjuttigt det låter.. Men det är ju på rätt håll iallafall.

Projekt ta in och vinterförvara pelargonerna ska jag börja med den här veckan. Egentligen brukar jag inte ta in dem förrän en bit in i oktober men eftersom hösten kom så tidigt kanske även kylan gör det. Idag ska jag fixa iordning stället på vinden som de ska stå på. I år tror jag att jag inte ska spara precis alla pelargoner, bara favoriterna.

Storhandling och en tur till Skåneplantor för att köpa höstblommor, tupperwareparty hos Juristen, Me&I-party hos Malin och besök hos familjen Ernhake står också på schemat den här veckan.







2 kommentarer:

äppelblomman sa...

De är ju skitbra ju 2,2 kilo!! Bra där!
Jag ska oxå vinterförvara mina pellargoner snart...
Kram K

Maua sa...

Det är ju massor! själv har jag inte vågat ställa mig på vågen på flera veckor för det har gått så dåligt. Men imorrn, då får det bära eller brista!