torsdag, september 22, 2011

Tupperware

Ikväll har jag och Leon varit på Tupperwareparty hos Juristen! Oj så trevligt det var, och massa roliga saker. Jag tänker alltid att det är jättekul att gå på partyn men att jag inte behöver nåt men sen sitter jag där och vill ha allt.

Jag är inte så mycket för laga mat i micron-grejer eller skålar och uppläggningsfat av plast, men praktiska behållare och mat-och bakgrejer tycker jag mycket om. Jag köpte iallafall en grej man kan hacka i, vispa i, göra pajdeg i och mycket mer. Enkel att bara veva och hacka till exempel lök i. Man kan få riktigt riktigt små bitar och det är ju skitbra när man ska göra köttbullar eller smyga ner lök i köttfärssås.

Jag är mycket nöjd med mitt första Tupperwareparty och känner mig nu minst 10 år äldre!


Leon på party

1 kommentar:

Lundström sa...

Åh Vad skoj, ska ha tupperwareparty i oktober, spännnade, inte heller mycket för tillagning i micron men det är kanon för sommardagar på stranden, eller matlådor till jobbet.
Kram M