söndag, september 04, 2011

Söndagen

Idag har jag, Nemo och Leon hälsat på Maggi, Ola och Alba i Kävlinge. Elin, David och Noa var också där och det var jättekul att ses. Nemo, Leon och jag fick massa fina presenter och nu skäms jag över allt fint vi får hela tiden..

Kalle kunde tyvärr inte följa med för han hjälpte sin pappa att hämta hem en traktor och det var en småkämpig dag att vara själv med två barn på. Båda två har varit kinkiga och ledsna. Leon har inte kunnat komma till ro och Nemo har varit på lite avigt humör och inte låtit Alba ens peta på sina egna saker. Det är jobbigt när det är så för jag känner mig ofokuserad och blir lite snurrig och i efterhand känner jag mig dum för att jag glömmer kanske att tacka ordentligt eller något annat.

När vi kom hem bar jag upp Nemo direkt och han somnade snabbt och jag och Leon har tittat på Moraeus med mera och jag måste säga att det var ett himla trevligt program. Leon sover i bärselen nu och jag hoppas han inte vill vara uppe för länge ikväll. Det vore skönt att få lägga sig i tid...

Inga kommentarer: