torsdag, september 15, 2011

Fullt upp

Vilken dag!! Herregud vad jag har flängt runt, jag är helt slut. Dagen började med fotograferingen på dagis som spårade helt. Alla barn utom Nemo och två till grät hysteriskt och när det tog för lång tid ville inte Nemo sitta på bänken och blev arg när jag försökte sätta tillbaka honom. Så det blev inget foto och det känns skittrist för det hade varit jättekul att ha.

Direkt från dagis hem till Elin och Noa i Södra Möinge för tre timmars trevligt umgänge med dem och Maggi. Vi fikade, åt lunch och snackade lite skit.





Sen var det rätt hem igen, hämta på dagis, hem och ta vagnen och kuta iväg för en träff med Jenny och Oliver i lekparken. Killarna hade jättekul och det är så härligt att se dem tillsammans. Strax innan 16 bröt vi upp och gick hem och lagade middag för att 18.30 åka till dagis på föräldramöte. Jörgen passade Nemo så både jag och Kalle kunde gå.

Nu sitter jag trött och lite småförkyld i soffan och hoppas att Leon har en bra kväll och natt framför sig.

Inga kommentarer: