fredag, september 23, 2011

Harmoni

Den här veckan har Leon tagit ytterligare ett steg till att vara en harmonisk bebis. Jag behöver inte kånka runt på honom i bärselen hela dagarna, han har sovit ute i vagn och i Babysittern långa stunder och det är verkligen en befrielse. Så skönt för honom som inte har ont längre och skönt för min rygg som inte behöver göra precis allt med fem extrakilon framtill.


Leon är allra gladast när han får sitta eller stå upp. Han är galet stark och stadig i rygg, nacke och ben. Nästan lite onormalt stark, kanske han går redan vid 6 månader???!

3 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Så var jag med...då vet du vad det blir av Leon, en vilding som jag :)

Linnéa sa...

Åh herregud!!!

Eijlert... sa...

Vad roligt och se hur de utvecklas. min kusins dotter satt i gåstol och sprang fram redan när hon var 3½-4 månader. Visserligen baklänges men vad tusan...