fredag, september 16, 2011

Förkyld

Idag är jag mer förkyld än igår. Rinnande näsa, ont i halsen och tung i huvudet. Lovely!! Speciellt som att jag har fullt upp även denna dag, ingen rast ingen ro.

Vi ska snart promenera till dagis och sen ska jag och Leon STÄDA. Det behövs verkligen och även om jag hellre skulle vilka dricka te och vila kan jag inte låta mig göra det. Mår sjukt dåligt av att det är stökigt och smutsigt. När jag börjar jobba igen ska vi skaffa städhjälp. Helt seriöst.

När Nemo hämtats från dagis åker vi till Malmö, hämtar upp Kalles mamma och kör till Ikea för att köpa en säng till Nemo. Jag skulle köpa en för ett tag sen men då hade båda modellerna jag funderat på utgått och den enda jag tyckte var fin var slut. Men nu är den inne igen så då får man kasta sig till Ikea och hugga ett exemplar.



Inga kommentarer: