fredag, september 02, 2011

Födelsedagen

Oj vad jag är trött idag! Gårdagens kalas tog mina sista krafter tror jag, men det var det värt för det blev så lyckat! I postlådan kom det två överraskningar, ett paket från Elin, David och Noa med en bok som heter Tagga ner och handlar om att lagom föräldrar är de bästa. Det känns som att det är läsning för mig.. Andra paketet kom från Juristen och i det låg en skiva med Sara Varga och en med The Ark! Världens gulligaste vänner alltså, jag känner mig så uppvaktad och omtyckt. Av Kalles föräldrar fick jag fyra jättefina muggar från Pip Studio och av farmor och Börje ett presentkort på Indiska.

Och smörgåstårtan blev jättegod och uppskattad så vi behövde inte akutbeställa pizza.



Till efterrätt hade jag gjort Leilas cheesecake med trädgårdsbär och den blev både god och snygg.



Jag är så nöjd med min födelsedag och ikväll ska Kalle laga en överraskningsmiddag!! Spännande att se vad han har hittat på...

Inga kommentarer: