torsdag, september 29, 2011

Hemma bäst

Jag bodde i Malmö i 8 år innan vi köpte hus och flyttade till Veberöd. Jag trivdes skitbra i Malmö och har haft sjukt roligt där men jag kände att jag var "färdig" med att bo i stan. Jag längtade efter att känna mig fri och inte så instängd som i lägenheten. Ett hus och en trädgård ville jag ha och jag trivdes från första stund när vi flyttat.

Jag tycker det är mysigt att åka in till Malmö ibland och gå på stan men jag tycker det är så skönt att komma hem igen.


Vårt hus ligger lite längre fram på höger sida och när jag kommit hit känner jag verkligen att jag snart är hemma igen. Det känns så lugnt och fridfullt med trädgrenarna som ramar in och välkomnar en hem. Lite så känns det även om det låter fånigt.



3 kommentarer:

Sara sa...

Får man lov att fråga hur gammal fröken är? :)Har alltid trott att du är nånstans runt 28, men sen i nån "tidningsartikel" såg jag att det stod 22, så nu är jag allmänt förvirrad...

Linnéa sa...

Hi hi ja du, bra fråga. I tidningen stod det 21 men det var ju lite av ett skoj eftersom jag känner hon som intervjuade mig. Jag fyllde 31 den 1 september, men du får gärna fortsätta tänka dig 28!

Emma sa...

Ser otroligt mysigt ut!