onsdag, september 07, 2011

Hej sömnbrist

Vilken natt.. Nemo var ledsen, antagligen ont i munnen, och fick komma ner och sova hos oss. Så två bökande ungar i sängen har gjort att jag inte fått någon skönhetssömn direkt. Nemo sover fortfarande men Leon kunde absolut inte tänka sig att ligga kvar. Fast han är ju trött och sover i min famn ute i soffan istället. Tack för den!!

Tycker ni att jag gnäller och klagar hela tiden? Jag känner jag behöver skriva av mig lite eftersom jag just nu känner mig lite frustrerad av att den ena skriker värre än den andra och det är lite kämpigt att vara själv med båda hela dagarna. Och så lite sömnbrist på det.



3 kommentarer:

Eijlert... sa...

Du får gnälla och klaga, skulle jag också göra om jag inte fick sova...

Hoppas Nemo blir frisk snart, låter inget roligt med de där blåsorna.

Karro sa...

Självklart får man gnälla o klag, vet att det hjälper;) fy va jobbigt när han inte sover som han ska.. Synd att vi inte bodde närmre varandra för då hade jag ju kunnat avlasta dig lite... Att inte få sova kan verkligen föra att man blir tokig...
Kram K

Linnéa sa...

Karro: Gud vad gulligt av dig! Som om du inte har nog med dina egna. :) kram!!