tisdag, september 06, 2011

Fotobok

Eftersom jag har blivit så dålig på att framkalla foton och sätta i album så gjorde jag en fotobok om Nemos första år.


Den kom igår och i den finns foton från det att han låg i min mage tills han fyllde ett år. Boken är superfin och jag är jättenöjd! Tanken är att Jag ska göra en sån här bok varje år med de finaste bilderna och minnesvärda händelser. Jag beställde min bok från Fujidirekt och det finns massa effekter, färger och bakgrunder man kan använda.


Nemos första bok blev ljusblå och när jag får tid ska jag sätta mig och påbörja hans andra bok.






2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Vilken fin! Den måste du ta med till Kättbo i oktober =)

Mirijam sa...

Så himla roligt! Det måste vara helt annorlunda för alla ungar som växer upp nu när det finns en kamera i varje hörn, jag har ju bara ett fåtal bilder på mig själv från när jag var liten, det är rätt synd ju.